В даному розділі можна отримати інформацію
(згідно з ЗУ "Про освіту", ЗУ "Про доступ до публічної інформації"):
Загальні відомості діяльності ЗДО № 230
Волонтерська діяльність педагогічного колективу
У кожного свій фронт, у
кожного своя зброя, у кожного
свої задачі!
Працівники закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 230 "Черешенька" Запорізької міської ради роблять все, що в їх силах. Кожен робить, що вміє, чим може допомогти.
Допомога колективу - це саме необхідне для наших захисників: теплі речі та нижня білизна для відчуття затишку рідного дому, маскувальні костюми та сітки і балаклави для якісного захисту, тепло сердець для для відчуття підтримки.
Працюємо щодня задля перемоги!
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 230 «Черешенька» (далі - ЗДО) - навчальний комунальний заклад для дітей віком від 2 місяців до 6 (7) років, у складі якого функціонують групи загального розвитку, в яких забезпечується догляд за дітьми, розвиток, виховання і навчання дітей відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та в яких забезпечується дошкільна освіта з урахуванням стану здоров'я дітей, їх розумового, психічного, фізичного розвитку.
Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою "Стежинки у Всесвіт", програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку "Україна - моя Батьківщина"
Юридична адреса з акладу дошкільної освіти :
вул.Тенісна,14-6,
телефон 236-73-69
сайт https://chereshenka230.jimdofree.com
Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) № 230 «Черешенька» функціонує на основі Статуту, дата затвердження: 12.07.2021
відповідно до Статуту з акладу дошкільної освіти функціонує за п'ятиденним робочим тижнем із вихідними днями: субота, неділя та святкові дні.
ЗДО розрахований на 6 вікових груп. З 2021-2022 н.р. функціонує 5 груп загального розвитку (з них 1 ясельна). З 2022 року освітній процес, організований за технологіями дистанційного навчання.
№ |
Відомості |
Показники |
1. |
Мова навчання |
українська |
2. |
Кількість груп усіх |
4 |
0 |
||
4 |
||
3. |
Режим роботи: |
10,5 годин |
4. |
Кількість вихованців |
74 |
5. |
Кількість педагогічних працівників |
10 |
|
||
1 (вакансія) |
||
0,5 ( вакансія ) |
||
0,5 |
||
вихователі |
10 |
|
|
Загальна площа будівництва |
648,9 м2 |
|
музична зала |
1 |
|
спортивна зала |
1 |
|
медичний кабінет |
1 |
|
ізолятор |
1 |
|
кабінетів |
3 |
Режим перебування дітей у закладі становить: 10,5 год
Графік діяльності групи має постійний характер, тривалість перебування становить:
-з 10,5 годинним перебуванням : 7.00 - 17.30 ;
ПРИЙОМНІ ДНІ:
Директор : вт. 14.00—16.00 чт. 8.00— 14.00
Психолог: чт. 08.00—12.00
Медсестра: пн.07.00— 11.00 чт. 14.00— 16.00
Результати моніторингу якості освіти
Освітня програма
Оновлений варіант програми “Дитина в дошкільні роки” (2015 р.)
схвалено
МОН України для використання у дошкільних навчальних закладах (лист від
02 жовтня 2020 року № 22.1/12-Г-801).
Зміст комплексної освітньої програми “Стежинки у Всесвіт” зорієнтовано на
цінності та інтереси дитини, урахування вікових можливостей, на збереження
дитячої субкультури, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх
сторін життя малюка.
Програму адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів
дошкільної освіти різного типу і форм власності, вихователям, які працюють у Центрах розвитку
дитини, будинках сімейного типу, закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних
інститутів та коледжів, які навчаються за напрямом “Дошкільна освіта”; батькам.
Пояснювальна записка
МАЛЯТОЧКО
Програма розвитку дітей пренатального та раннього віку
Пренатальний (внутрішньоутробний) період розвитку дитини
Показники стану розвитку новонародженої дитини
Додаток. Твори, що можуть бути використані в музикотерапії майбутніх матерів
Психолого-педагогічна характеристика дітей раннього віку
Психолого-педагогічна характеристика дітей першого року життя
Період новонародженості (перший місяць життя)
Основні шляхи реалізації напряму розвитку
Показники стану розвитку дитини в період новонародженості
Зовнішні ознаки, за яких необхідний контроль фахівців
Немовля (від 1 місяця до 1 року)
Здоров’я та фізичний розвиток
Коґнітивний розвиток
Розвиток особистості
Естетичний розвиток
Основні шляхи реалізації напряму розвитку
Зовнішні ознаки, за яких необхідний контроль фахівців
Додаток. Іграшки та ігрові матеріали для дітей першого року життя
Психолого-педагогічна характеристика дітей другого року життя
Здоров’я та фізичний розвиток
Коґнітивний розвиток
Розвиток особистості
Естетичний розвиток
Основні шляхи реалізації напряму розвитку
Зовнішні ознаки, за яких необхідний контроль фахівців
Додаток. Іграшки та ігрові матеріали для дітей другого року життя
Психолого-педагогічна характеристика дітей третього року життя
Здоров’я та фізичний розвиток
Коґнітивний розвиток
Розвиток особистості
Естетичний розвиток
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Зовнішні ознаки, за яких необхідний контроль фахівців
Додаток. Іграшки та ігрові матеріали для дітей третього року життя
КРОКИ ДО САМОСТІЙНОСТІ
Програма для дітей молодшого дошкільного віку
Психолого-педагогічна характеристика дітей молодшого дошкільного віку
Освітній напрям “ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА У СВІТІ КУЛЬТУРИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ГРА ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА В СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “МОВЛЕННЯ ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
ПОДОРОЖ У ДОВКІЛЛЯ
Програма для дітей середнього дошкільного віку
Психолого-педагогічна характеристика дітей середнього дошкільного віку
Освітній напрям “ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА У СВІТІ КУЛЬТУРИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ГРА ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА В СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “МОВЛЕННЯ ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
СТЕЖИНКИ У ВСЕСВІТ
Програма для дітей старшого дошкільного віку
Психолого-педагогічна характеристика дітей старшого дошкільного віку
Освітній напрям “ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА В СОЦІУМІ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА У СВІТІ КУЛЬТУРИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ГРА ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “ДИТИНА В СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Освітній напрям “МОВЛЕННЯ ДИТИНИ”
Основні шляхи реалізації освітнього напряму
Тезаурус
Список використаної літератури